tu me quiere yo te quiero, con dinero o sin dinero

Orkade inte lägga upp några bilder på mina bullar igår, men goda som 17 blev dom jag kan ju säga! Åt nog runt åtta stycken hihi busigt. Försökte komma in på bloggen tidigare idag men det blev något krångel, kom inte in och massa, men nu är jag här! Har suttit och kollat på bilder från Menorca och läst lite och så. Nu är man skapligt ressugen alltså. Det är endast 17 dagar kvar nu! Tiden går förhoppningsvis snabbt. Det bästa skulle kanske vara om min Albin kunde följa med så jag slipper sakna honom under tiden, men jag vet med 110% säkerhet att det blir hur bra som helst ändå! Vi kanske kan resa tillsammans någon annan gång hihi.
.
Men en gammal spanjorvän lade ut en låt på fejjan som jag fastnade lite för. Lägger upp den här också får vi se vad ni raringar tycker.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0