the world is moving on, and so am I

Hoppas ni har en mysig lördagskväll! Ville bara berätta att mina senaste dagar har bestått av sjuklighet, så jag har varken haft lust eller ork att blogga! Jag blev frisk på torsdag kväll och på fredagen kom Albin hem till mig, lika myusigt som vanligt, vi fixade ordning god mat eftersom vi var hemma själva och kollade på lite fotboll, sedan åkte vi och hälsade på dem min familj var hos, trevligt! Sen åkte vi hem och var själva till halv ett ungefär. Lördagen kom och Albin åkte hem, jag satte mig med matteboken i högsta hugg och försökte plugga lite, gick helt ok.
.
Några timmar därefter kom godingarna Olivia och Alexander då vi fikade lite nybakad sockerkaka och spelade kubb med min syster också! jääättemysigt! Trevliga människor som får än på bra humör! :*
.
Nu ligger jag i sängen och gör absolut inget, eller ja, det är tur att det finns en trevlig själ här i världen som vill hålla mig vaken i sällskap ikväll! Har i alla fall planerat min tisdag lite och den verkar bli bra nu faktiskt! kuuuul!
.
Tidigare mös jag med min familj framför tvn till filmen water for elephants, grym film! någon jag kan rekomendera.
godnaaatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0