Jag är ett geni

Okeeeej, tänkte berätta lite om min dag! Jag åkte in till Uppsala så att jag var där vid elvatiden då vi skulle ha muntliga nationella i matte. Jag var hur nervös som helst och när jag satt där i rummet med mina kära vänner kände jag bara hur allt gick hur dåligt som helst och kände bara att tårarna var påväg haha. Våran lärare och mattechefen märkte det, pinsamt!!
.
Jag fattade noll utav frågorna men babblade och babblade utan att ens veta vad jag sa knappt! Jag var så säker på att jag inte skulle klara mattekursen när dom hade lagt ihop alla poäng. MEN, när vi ska gå in en och en i rummet med dem två och prata om betygen, så säger dom att tre i klassen av 25 stycken har klarat matten i ettan, alla andra måste gå om kursen i tvåan, OCH JAG ÄR EN AV DOM! det är helt sjukt! JAG ÄR ETT GENI, hahaha drev, nej men det känns så äckligt jäkla skönt! Det var verkligen en sten som föll ner i magen på mig... Är hur glad som helst.
.
Jag följde med Amalia ner på stan efteråt och kikade lite i butiker och mitt smink är helt slut så jag behövde en ny fondation till och börja med. Så det fick bli en sån, hoppas på att färgen funkar bra, tror dock den är lite för ljus... Ska testa den imorgon så jag kan återkomma om den var bra eller inte! Det är den på bilden. Vi gick även till cupido och käkade lite sushi. Måste från och med nu hålla i mina pengar. Är det någon som vet om vi kommer få studiebidrag den här månaden?
.
Ikväll ska jag och mamma baka bullar, mysigt! Så kommer bli en liten tjockis ikväll hihi! Tror dock att kvällen blir sen för mig med bullar och film eftersom jag är ledig imorgon, är ju studenteeeen! Men jag stannar i Sala för att gå till sjukgymnasten för att dom ska dra lite i mig och huvudet. Jag ska även klippa mig, läskigt kan jag ju säga... Hoppas det blir bra!
.
L O V E
.
Shushin vi åt i fredags! Sjukt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0