Blä

Alltsåå ni förstår inte hur mycket jag vill att sommaren ska komma nu, eller den var ju här veckan innan men snälla, nudå? Tror fan snart att det inte blir nån riktig sommar! Då flyr jag landet för mig själv utan tvekan.
.
Jaja, jag ska klippa mig i veckan, sjukt rädd! Har inte klippt mig på ett tag så det behövs verkligen, är dock rädd för att mitt hår ska vara så pass slitet att dom vill klippa av förmycket... ångest. Jaja, ska hålla mig undan plattången i sommar i alla fall, om det går haha.
.
Igår satt jag uppe rätt sent eftersom jag kollade på bb och kunde sen inte sova för såklart är det alltid på kvällen man ska börja tänka på tusen saker som gör att man blir ledsen och bla bla bla. Jaja, har sovmorgon nu i alla fall, börjar elva med muntliga nationella i matte. Känns ganska ovärt att åka in till Uppsala för en "lektion" i femton minuter och sedan hem igen!
.
Nu är jag negativ, jag vet, men blir jäkligt sårad och allt och allt känns fel och konstigt just nu bara! Kanske blir bättre under dagen. Kommer lägga ut bilder från Grönan senare idag i alla fall.
höööörsdå puss
.
Tumblr_m47tdu9va41rr2718o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0