Om jag kunde drömma

Bloggar för tredje gången idag, duktigt av mig. Men jag har verkligen suuupertråkigt, jag är sjukt trött och seg, men det känns ändå skönt idag.
 
Har i alla fall inte åkt till mormor och klippt något gräs inte, får bli imorgon, har legat i mammas och pappas säng och påbörjat en ny bok. Har inte orkat sedan jag läste klart alla HarryPotter böcker, men nu börjar jag på Twilightböckerna! Har redan fastnat, riktigt bra bok! Bra tidsfördriv också. 
 
I alla fall så har jag även suttit och kollat på resor för mig och min familj till England i några dagar bara! Typ under höstlovet var mitt förslag, för jag får panikångest snart, jag vill verkligen tillbaka till London, Bournemoth och alla sköna människor! Dock lär det ta ett tag innan jag kan få mamma och pappa att vilja betala en till resa så tätt inpå våran förra, vi var ju lixom utomlands för bara två veckor sedan. Kan ju hoppas i alla fall! 
 
Har sjuuukt ont i magen idag också! haha nej nmu ska jag fortsätta läsa, puss
 
lägger upp lite bilder från den 11 februariiiiii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0