Menorca 2012

Hej där!
I fredags kom jag hem efter en helt underbar vecka i Menorca. Vi har haft sol varenda dag och inte ett måln så långt ögat kan nå! Haha nej men det var så det var. Dessutom var det 45 grader i solen under dagarna också med svala sköna vindar så det kunde inte bli bättre. Har dessutom fått en söt liten bra brunig bränna! Albin var jääättesvis hihih! Nejdå, skojade, det enda som har varit jobbigt under resan var att vara utan min fina Albin i en hel vecka, men nu vet vi i alla fall att man kan överleva, finns dock stor risk att man dör utan honom! Haha. 
 
Jag lägger upp lite bilder nu påen gång! Pussss
Jag och min fina lillasyster Julia! Det här var första kvällen och då var man en riktig blekfis, kan knappt fatta att jag kunde vara så vit?! 
 
 Den här bilden är från när vi åkte in till en liten by, eller det är en utan Menorcas största "städer" men den var så liten så att det blir en by för mig. Ciutadella hette stället. Där var kanske tredje kvällen vi var där? 
 
Här är den dagen jag brände mig, fick ligga i skuggan efter fem samma dag och dagen därpå, illa haha! 
Älskar den här bilden! Vi var uppe på ett högt berg (för turister ofcourse), Man kunde se hela Menorca, som förövrigt är en liten ö, om man stod på toppen. I början när vi var påväg upp var det lixom inget speciellt, det var väl kul lixom men när man kom upp, shit vilken otrolig syn, det var så fint och riktigt häftigt. Nu låter jag kanske konstig men det var en syn man bara upplever några få gånger, riktigt fint verkligen! På bilden är det jag och min syster. Jag var tvungen att ha långklänning den dagen eftersom jag brände sönder mig som sagt haha! 
 
Jag och min finaste och sötaste lillasyster! puss på dig
 
Vet inte riktigt varför jag håller sådär på växten/blomman? haha jaja! 
Cowgiiiiirllll hihi! Haha nej men tycker det alltid är kul att gå runt i alla butiker och "stånd" och supermarkets utomlands och testa allt som finns!
 
Det här får bli bilderna jag lägger upp nu, kommer väl lite fler senare någon dag. Har i alla fall fått många nya jäkla bra minnen som kommer vara oförglömliga. 
 
Nu blir det läggdags för min del! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0