Hockeygymnasium

Har precis ätit lite frukost och tänkte strax bege mig till mormor för att klippa hennes gräs igen... Jag är sjukt trött idag eftersom jag knappt sovit något inatt. Somnade vid tre och därefter drömde jag hela tiden. Haha konstiga drömmar jag kan ha ibland... Men i en utav drömmarna så skulle jag stå i mål i hockey för skolan typ och de va bara massa killar typ... åh vad jag saknar hockeyn just nu alltså... :( har panikångest alltså haha... Fast iof, om laget hade fortsatt så skulle verkligen inte mitt liv se ut som det gör nu. Hade förmodligen gått över till V-ås damlag ett tag och sen hade jag börjat på hockeygymnasium i Leksand... ångest haha.. Nej men jag har det jättebra nu med, men man kan ju tänka lite hur det skulle se ut! Hade inte känt dom människorna jag känner idag, och det hade väl inte varit så kul eftersom vissa personer är helt underbara som jag inte kan leva utan nu...
 
Igår blev vissa grejer helt cp, känns som jag bara vill strunta i allt just nu, säkert därför jag inte kunde sova heller hahah. Jaja, nu ska jag inte skriva upp mer hemlisar här på bloggen :* 
 
Jag var ju i Uppsala i tisdags och det var trevligt det! Vi gick och åt på Chinagarden och sen gick vi i lite butiker och så, hittade några snygga shorts med nitar på, en ny navelpiercing och en dösnygg ring! Längtar tills jag kan använda allt hahah! 
 
Igår var även mina kusiner här så vi hade lite grillkväll i det sköna vädret, spelade kubb och satt lite på altan och så! Mysigt! 
 
Nej nu ska jag lyfta på rumpan och göra det jag måste göra, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0