Du fortsätter ständigt få mig att lé

Hejdär! 
 
Hoppas allt är bra med er. Det är superduper med mig! Har en sån period i mitt liv just nu då allt är bra. Visst finns det motgångar men det är bara att kliva upp på stegen igen och se till att inte ramla, lika bra lixom haha. Min helg har bestått av mycket, mycket kärlek i luften, vilket betyder att jag spendarat min tid med Albin! Vi var tillsammans i 5 månader i fredags.. Mina bästa fem månader i mitt liv, är så otroligt lycklig med min Albin ♥ 
 
Har ju inte bloggat något i veckan och det är väl för att jag har haft fullt upp tror jag, hjälper till mycket här hemma och hos mormor för att få lite pengar eftersom jag inte har något riktigt sommarjobb, det mesta beror på att jag är lat för att ens försöka få ett ordentligt sommarjobb! Tror dock det blir lättare att skaffa jobb under sommaren och kanske permanent (?) nästa sommar då man är 18 och förhoppningsvis har körkort. 
 
Förra veckan var jag, mina systrar och mamma på självplockning av jordgubbar på ett ställe utanför Heby också, det är lixom en tradition för mig, det är något man måste göra minst en gång per sommar! Äta hur mycket jordgubbar man vill och plocka och betala och ta hem! haha.. Mysigt är det i alla fall!
 
Imorgon ska jag ta mig till mormor och fixa lite där och tjäna lite kosing i det fina vädret! puusss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0