Byrå/garderob

I lördags innan Albin kom hem tillmig var jag och min familj iväg till Västerås och handlade lite, jag fick bland annat en ny garderob, eller jag, det är byråer som vi har satt ihop där jag kan ha mina kläder, går inte att ha en ordentlig garderob i mitt rum eftersom jag har snetak eller vad man kallar det. Jag fick ialla fallplats med mina kläder mer ordentligt nu, har dock lite kläder på nedervåningen men det är klänningar och tunikor och så. Så det jag använder mest kan jag ha här uppe nu, perfekt! Jätteskönt och det blev så fräsht nu också, alla mina möbler matchar varndra nu och det ser stilrent ut eller vad man ska säga.
 
Jag köpte även ramen som står på byrån så där ska jag ta ut dem nuvarande bilderna och sätta in mina egna, dem fina ljusen köpte jag också, är jättenöjd! Jag var även in på JC med min familj och kollade lite, jag har inte handlat kläder där på år och dagar så det var ju lite kul att jag hittde något där, det kommer nog bli min favorittröja nu, haha. Den är stickad och har en dragkedja i ryggen, randig blå och vit, riktigt fin, har dock ingen bild på den. Får väl se om jag orkar ta någon någon gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0