+i want to be your favourite hello, and your hardest goodbye+

kom precis hem från fotbollen och stan, det är sjukt tråkigt att kolla på fotboll, vilket säkert alla vet att jag tycker vid det här laget, men det var helt okej ändå hihi! så två matcher som min syster spelade, dom vann båda så det var bra! precis när min syster sprang mot målet och var påväg att göra mål så fick jag typ världen panik och ropade som en man hahahah :$
.
jaja, jag och min syster gick ner på stan mellan matcherna och kollade lite, fick lite smycken med mig hem, ett halsband och ett par örhängen. Sen skuulle vi gå och äta thai men då var de stängt, fast det gör inte så mycket, mamma skulle göra något gott med lax ikväll mmmm ;)
om ni går in på min blogg om 30-60 minuter kommer bilder upp på vad jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0