Med en söt kille!

hejheeeej!
.
Sitter i sängen nu med en söt kille som har varit här under natten, mysigt! Vi bakade ju som sagt igår, det blev gaaaanska misslyckade chokladmuffins, eller jag vet inte om dom blev misslyckade, dom kanske skulle vara så? Men i alla fall så var dom tunga som om man höll i en sten, fast dom var mjuka, dock smakade dom för mycket choklad, och då älskar jag choklad, så nej, jag överdriver inte. Resten av kvällen spenderade vi med chipsen och lite filmer.
.
Nu har han precis bytt om till fotbollskläder, han tror att han kommer bli mobbad för han kommer vara den enda med vit tröja, heheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
.
Senare idag ska jag tränaaaa, sen ikväll är det ju melodifestivalen, får se hur det blir med det. Sean Banan ska uppträda i alla fall, det kanske man lär se!
.
Nu vill jag umgås lite han han inann han åker, PUSSSS
.
våra fina muffins ahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0