fettisdagen????????

äre inte det idag? tror deeeeee hörrni! såg att min mamma hade köpt bara två semlor som stod och väntade i kylen, tror hon har köpt dom till mig och albin eftersom det bara blir vi hemma idaaaag! dock kommer han lite senare än väntat eftersooooom han fick åka in till akademiska igååår :( men ja... ehhh vad ska jag skriva om... jag ska snart hoppa in i duschen.. sen fixa ordning mig och städa.
.
Jag har sovit så sjukt dåligt inatt också.. jag fattar inte varör jag har börjat få ont i huvet var och varannan dag, det var länge sen det var så, det gick över så jag bara hade ont i huvet någon/några gånger i veckan, de var jag nöjd med men nu har jag det varenda natt och dag känns det som igen... blö sjukt jobbigt :( så jag knarkar alvedon och massa och jag blir så jävla irriterad på doktorjävlarna också som inte gör ett piss även fast man ber om hjälp, eller jo... asså ena gången jag var där, då sa dom vad det berodde på och jag fick hjälp och bla bla bla... då blev det väl bättre med huvudet, sen andra gången jag var där skulle dom testa om jag hade migrän, fick två jävla taletter som jag skulle käka när jag fick ont i huvet, det kunde jag göra två gånger, JAAA BRA SETT ATT TESTA PÅ, BRA , sen blev det inget mer med det och nu är jag här igeeeeeeeeen. AAH BLIR SÅ SUR men jajaaaa.... nu ska jag sluta klaga haha.
.
cpbildfrånengland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0