Ett underbart ½ år med min underbara.

Åh vad jag älskar min Albin. Jag tror ingen någonsin kommer förstå min kärlek till den här killen eftersom jag inte ens kan beskriva den själv på bästa sätt. Kommer ihåg hur osäker jag var första gångerna vi träffades efter nyår. Hur mina känslor växte och växte för honom och allt förändrades för mig då. Nu, ett halvår senare när man tänker efter, jäklar vad fort den här tiden har gått. Det kanske är för att du har vänt hela mig upp och ner och fått allt så mycket roligare. Jag kan säga till dig Albin att du är en utav dem viktigaste personerna i mitt liv, men att du är den enda jag känner såhär för och jag hoppas att du orkar med mig en gaaaanska lång tid mer, för det skulle jag inte ha något emot alls! ;)
Jag älskar dig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0