Britney Spears Femme Fatale tour. ♥

Jag har haft en ovanligt bra söndag. Springrundan jag tog imorse gick suveränt om man säger så, känner att jag börjar komma ikapp kondisen nu eftersom jag innan har behövt stanna och vila ett x antal gånger, men det blev 0 gånger idag! Så sjukt skönt! Blir bara mer motiverad så jag ska ut imorgon också. Samma träningspass också, körde ju som sagt lite styrka när jag kom hem sen! Har faktiskt fått allt jag satte upp på listan gjort idag.
.
Har dessutom hittat mitt headset(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) SOM jag har saknat det! ni fattar inte, att vara utan min musik på bussen har varit en plåga.. MEN inte kommer det behövas igen! Ska vara sååå rädd om mina älsklingar denna gång. pussgurkorna dåååå. Har även fått min sommar mer planerad och jag är SÅ glad! Blir riktigt kul och mysigt så att säga. Men återkommer om information senare eftersom det är ändå ett tag kvar! Dock är det inte bara sommaren som blivit lite fylligare, det är även min valborg som kommer bli GRYYYYM! sjukt taggad!! Blir i Våla där jag oftast hänger med mina homies nuförtiden. he-he-he-he-he-he-he. Återkommer senare om det också.
.
Det jag ser mest fram emot nu är i alla fall tisdag då jag får åka till mitt älskade, fina Stockholm. Mitt hjärta, mitt leverbröd, my soalmate. Haha nej DREEEEV. Men jag ska i alla fall dit med sköna personer, eller ja, min familj haha! Men Albin ska följa med så det blir superduper. Vi ska glida runt i affärer och på lite fik och lite restauranger haha nej jag vet inte, det blir väl något sånt. I affärer blir det definitivt i alla fall. Har ju lite pengar att spendera! Har dessutom gått och kärat ner mig i ett linne från h&m, hoppas bara på att det finns kvar... Hittar det inte på deras sida, vi får seeee! Blir ett superlov känenr jag i alla fall!
.
Neeej, ska dra. Kan ju meddela er också att ni bara måste se Britney's femme fatale tour på dvd! Asså sån jävla känsla! Kanske är lite annorlunda för mig och för er andra som var där på hennes konsert i globen i Oktober 2011. Men den passar nog alla. Sjukt bra, ville bara gråta typ haha. Kan inte vänta tills nästa gång hon kommer till Sverige, eller vem vet, jag kanske är någon annan stans där hon är dååå? Så blir det någon gång i alla fall, believe meee.
Godnatt lite senare och puss.
.
Lite bilder jag lyckades ta på henne när hon var i globen, inte så bra bilder eftersom min kamera jag lyckades smuggla in dampade, men vi hade riktigt bra platser! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0