Tell me everything. + ♥

Skön dag i skolan, kände på mig imorse att den skulle bli bra och det blev den! Igår hade jag nog en deppdag tror jag, skönt att va tillbaka känner jag! hehe. Och ni får verkligen inte glömma att det är påsklov om en vecka homies! För bra för att vara sant nästan. Då ska jag ha ett riktigt bra lov! Ikväll ska vi käka tacoooos och det är gryyyymt för denna dag. Dock är jag inte alls hungrig. Men kommer äta ändå. Dessutom har jag köpt mina favoritchips tills ikväll, Cream Cheese! Och det äter jag tillsammans med dipp såklart. ASSÅ MÄRKER NI HUR JÄVLA FET JAG ÄR ELLER. ångest. Men ändå inte, eller jo jaja sån är jag, TJOCK OCH FET OCH ALLT hehehehe
.
Ha en fin kväll vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ NU FÅR DU GE DIG APA!!!!!!! TA INTE MINA MENINGAR! Du tar ju fan allt jag skriver, bilder osv. AAAAAAAH CPBARN / LOUISE

2012-03-25 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0