Godmorgon!

Sitter hemma idag igen... Igår stod allt inte helt rätt till, mamma och pappa trodde jag höll på att dö typ när jag kom hem från Albin, så jag har tyvärr fått tillbaka min dryga sjuka! har hostat hela natten dessutom, usch inte kul, vaknade flera gånger. Men nu till något annat! Vädret är lika skönt idag!  hmm vad jag ska göra idag då..? bli frisk kanske... imorgon måste jag verklign gå till skolan... har ganska viktiga lektioner då, dessutom var det dom jag missade förra veckan när jag var lika sjuk, såååå ska tvinga mig imorgon.
.
Svampbob på tv just nu förresten! asbra! elelr nu slutade det och fairly odd parents började, men det är också bra haha! vet inte vad jag ska skriva om mer, jo att jag längtar till helgen! Jag och Albin ska laga mat till familjen då haha mysigt :D
.
pussss, hahahah känns som det enda jag skriver om på min blogg är vad jag äter och vill äta haha cp, ah men jag saknar sjukt mycket att äta glass på sommareeen haahaha
426354_358838464138754_238442816178320_1147131_1018406097_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0