I shape me.

Har precis kommit in från en springrunda, har blivit sjukt omotiverad till att orka gå ut och springa men idag tvingade mamma ut mig och känner mig mer motiverad nu faktiskt haha. Har även ett nytt mål!! Ska springa minst tre gånger i veckan fram till vecka 31. Det är mitt mål just nu och dessa veckor framöver. Får hoppas att det går vägen och att lite resultat visas! 
 
Jag satt och kollade runt lite på internet och hittade en text som passar mig så jäääääkla bra!!! Jag tänker precis så! hahah fick mig verkligen att tänka till ni. Såhär: "Saying "Oh, i've already ruined my good eating today i'll just eat crap." Is like saying "Oh, i dropped my phone on the floor i'll just smash it till it breaks." Precis så tänker jag, såfort jag har ätit onytting under en dag, då är de typ lika bra att fortsätta eftersom gjort är gjort lixom, ingen ide typ haha. Så ska jag inte tänka längre, kan vara smartare än så!  
 
Jaja, imorgon ska jag, min syster och mamma in till Uppsala för att äta på något mysigt ställe, förmodligen sushi, och kanske lite shopping! På onsdagkväll får vi och lite besök av mina fina kusiner! Så vi ska grilla (hoppas på bra väder) och hitta på lite kul! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. puss
Tumblr_m13qe8kzfm1qg89xxo1_500_large
 
Tumblr_m5enzdeci61rrfsg9o1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0