PUSS&KYSS&KRAM&ALLT

Hallåååååå, kom hem runt 6 efter en bra dag i skolan! vi slutade tidigt, runt 1-2 nån gång, då gick jag och Amalia ner på stan och kollade lite, meningen var att jag skulle köpa en tröja och en bh, dock kom jag hem med endast en bh, men den är jag jättenöjd med! den var fin... ni får se en bild också i inlägget! meeeen, jag testade en höst/vår/vinterjacka också, den var sjukt fin, satt riktigt bra, men var ändå osäker på om jag skulle köpa den, så det blev inget med det! kommer ju fleeer chanser att köpa jacka :)
.
Idag var vi lite på gymmet i skolan på idrotten, så truntar faktiskt i att träna hemma idag, har ju dessutom sån träningvärk i ben, rygg och mage sååååååå heheheheheeeeeeee, jaja!!!! När jag kom hem ringde en sööööt människa :**** alltid lika kul att prata! sen åt viiiiiiiiii, nu sitter jag framför tvn och latar mig som vanligt. Imorgon kan jag ta en buss som går 08:45 så det blir riktigt riktigt skönt! meen har inget mer att säga just nu! ha en bra kväll pusssss
.
.
den ser mycket bättre ut på och i verkligheten hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0