FALL ASLEEP WITH ME

Tänkte kanske berätta lite om min daaaag?
inte för den har varit så intressant men vad ska man ananrs skriva om hehe? Jaaa, men igår somnade jag vid ett, och jag döööör, jag fattar inte vad felet är på mig just nu! i ungefär en månads tid har jag haft sjukt svårt för att somna normal tid. Även fast jag är så trött att mina ögon verkligen svider så går de inte att somna blööö det suuuuger, någon får komma och ta hand om mig hahah :(
.
nej men gick upp vid 6 imorse, åkte till skolan som vanligt och träffade mina fina vänner, vi hade bara svenska, engelska och matte sen fick vi sluta och det var skööönt, dock fick jag vänta hos tandläkarn i typ 45 minuter i Sala efteråt men det gick bra, satt och läste massa tanttidningar hahah!! det gick bra hos tandläkarn, dom var tvugna att slipa ner mina hörntänder lite eftersom jag gnisslar mina tänder så hårt mot varandra så det hade typ blivit smååå sprickor bakom tänderna elelr vad hon nu sa, men fick min nya bettskena, vilket känns riktigt bra!
.
Igår sydde jag ju som sagt in mina svarta jeans också. det blev jättebra, nu sitter dom tight som dom gjorde när jag köpte dem! :) Snart ska jag gå och lägga mig och FÖRSÖKA sova lite tidigare... om nån timma eller så senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0