20120119

Godmorgon! uppdaterade inget igår för orkade verkligen inte, det är bara vissa perioder jag orkar blogga. Det borde ni som följt min blogg ett tag veta!
Jaja, idag när jag vaknade kände jag mig helt död, huvudet snurrade och var stressad heeeela morgonen, så jag gick inte till skolan idag, mådde så dåligt.. illa av mig, borde gå, men jag brukar alltid gå till skolan annars så, det var bara idag, ska gå imorgondååå :)
vad ska jag skriva om då, på lördag kommer Albin hit så det ska bli kuuul, imorgon får jag väl städa och så haha!
Juste, imorse klämde jag handen i dörren, gjorde sååååååååååå ont att jag dog, började blöda lite också, fast blev gladare igen efter en minut haha.
hoppas ni har en bra daaaag :)
en bild från midsommar förra året med min syster juliaaa, inte den finaste bilden kanske , men den bjuder jag påå haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0