HallåhallåHALLÅÅÅÅÅ

Skön dag! slutade dock ganska sent igen men men, det var kul ändåååå, efetr skolan så gick vi alla och åt på cupido, åt sushi som jag skrev.. åh gott var det! sen gick nästan alla så var de bara jag, Albin och Amalia kvar, mina finaste gullisar hihihi. jaja, vi gick runt i olika butiker och kollade lite, jag hade inte tänkt köpa något, det var mest Amalia, men jag och Albin hängde på! stackars Albin, haha, tur att han hade mig som sällskap att få vara svans åt Malle... fast hittade en klänning/tunika/lång tröja, vad ska man kalla det?? den gillade jag mycket i alla fall, det enda negativa är att jag måste förmodligen vänta tills det blir varmare och ha den då... eller kanske på nån fest? heh vi får seeeeee :)
.
Imorgon har jag prov i Service och Bemötande, men orkar vekligen inte pluggaaa.... kan det mesta faktiskt så. Men jag har sovit så sjuuuuukt dåligt inatt. vaknat varje timma. På riktigt alltså. somnade om fort men ändå, vaknade hela tiden, jag var typ orolig för grejer ahhah... vaknade av att jag grät också. det är hemskt tycker jag. Man hör verkligen sig själv ligga och störtgråta även fast man sover och kan lixom inte kontrollera de haha jaja :) liteeee synd var de om mig faktiskt eftersom jag gick upp klockan 05:15!!!
.
sitter och pratar med min skööööna vän från småland också, saknar! nu ska jag snart gå och dushca, harebraaaaa pusspusssssss

PS: lägger in bild senare ikväll på klänningen jag köpte!! måste duscha först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0