Godnatt!

hejheeeej! har inte blivit så mycket uppdaterande idag, men va i alla fall ute och sprang ett tag, sen gick jag in och tränade lite hahah... jaja efetr det åt vi lite, seeeen somnade jag helt plöttsligt, hann ligga i sängen i en minut, sen råkade jag somna :O kan ni förstå då hur jäkla trött jag blir av dagarna i veckan, skulle säkert kunna sova igenom en hel helg om jag inte hade en mamma som väcker mig på morgonen KUUUUUUUUL :DDDDDDDDD hahah nej jag gillar min mamma ändå hahah :)
.
veckan som kommer kommer vara riktigt bra tror jag! börjar sent två dagar och slutar runt två varje dag förutom fredag, men fredag komemr öndå vara grym! får hit en riktigt go kille då som ska sova här! imorgon ska jag dock till tandläkarn, läskigt!! men ska bara hämta ut min nya bettskena.. gnisslar mina tänder när jag sover så får ont i huvet i flera adgar om jag inte använder den.. och jag har bitit sönder min nuvarandre så var där i december och tog ett nytt tryck haha bra för er att veta! :*
jaa, men ska sova nu tror jag, puss och godnatt!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0