MIN FINA ALBIN ÄR PERFEKT OCH JAG ÄLSKAR HONOM MEST I VÄRLDEN

Kände för att göra ett gulligt litet inlägg om min pojkvän haha... Men tycker om honom såååå mycket och han är helt perfekt. Det finns inget jag vill ändra på! Enda sedan jag träffade honom har jag mått som bäst. Han fick mig helt plötsligt så glad och jag mådde bra varenda dag efter en lång jobbig tid. Aldrig trodde jag att bara en peson kunde förändra allt till något så bra. Han är värd allt som finns här i livet och i mina ögon är han den finaste människan i världen, någon man kan lita på och vara trygg hos. Jag älskar min Albin så oerhört mycket. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, känns som jag aldrig vill lämna dig, vi har så mycket mer vi kan göra tillsammans. När jag inte är med dig känner jag mig så tom, men bara av att du hör av dig till mig, så gör du mig hel.♥
ps: du är så snygg också hihii. Vet inte vad jag skulle göra utan dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0