This is me, hey you! If you want me, don't forget, you should take me as I am. 'Cause I can promise you, Baby, what you see is what you get.


Namn: Therese
Smeknamn: Thessi, Tess, Tessan, TT, fast kalla mig inte TT då får ni en snyting! 
Ögon: börkblåa
Längd: 157 cm..... hahah illa
Syskon: två systrar
Tycker du om att sjunga i duschen?: absolut! haha
Tycker du om att sjunga på toaletten?: AH! hahah eller vet inte? 
Födelsedag: elfte februari
Stjärntecken: vattuman
Kön: kvinna!
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Vad söker du i ett förhållande?: får han mig att må bra så kan det räcka ganska långt, som Albin är bäst på hihi!
Har du någonsin varit otrogen?: beror på vad man menar med otrogen HAHAHA......
Civilstånd: Jag är så upptagen som man kan bli och gillare mer än någonsin!
Har du en bil: nix
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Vill ha en rosa cab hihihi! Fast skulle gå bra med en annan färg också tror jag, typ röd, sen skulle jag faktiskt vara nöjd om jag fick en annan slags bil också...

Favorit frågor:

Film: Finns alldeles för många för att bara säga en, men typ HarryPotter är fööör bra ju?! Twilight är också bra... Finns många fler också såklart.  
Favoritlåt: helt omöjligt att svara på, varierar från dag till dag lixom. 
Band/Sångare: Britney Spears ofcourse, Akon, Avicii och massa fler, men Britney kan ingen slå! Har gillat henne mest i ca. 11-12 år nu! 
TV: hm jani... typ fairly odd parents, Phineas & Ferb och annat hihihi!
Skådespelare: ingen aning, finns många bra
Skådespelerska: svår fråga där med. 
Mat: tacos, kycklingfilé, thai, sushi m.m.
Favoritnummer: tretton?
Tecknat: Disney!!
Disneyfigur: alla prinsessor, alla grodor, alla kalleankafigurer, det vill säga alla disneyfigurer är charmiga på sitt sätt! svårt att välja bara en...
Färg: svart, vit, rosa, ljusa pastellfärger, mönster m.m.

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: haha INTE ÄN PÅ LÄNGE!vet inte ens om jag vill ha barn senare i livet.....
Vill du gifta dig ?: Absoluuut! det är ett måste!
Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: om jag vill ha barn när jag är äldre blir det när jag har träffat mannen i mitt liv, inte senare än 31 typ... och inte innan 25?
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: runt 25 typ! Eller när jag träffat den killen jag älsakr mest av allt. 
Kommer du att ha barn när du gifter dig?: tar det som det kommer
Har du en pojkvän?: japp!
Är du förälskad?: aaabsolut, mer kär än någonsin...
Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: nix

Välj det du tycker bäst om
Musik/TV: svår fråga, musik finns på tv också ju, men musik tar nog över där!
Rosa/Orange: rosa
Fest/Mysig hemmakväll: både och!
Sommar/Vinter: SOMMAR helt klart
Dag/Natt: dag i guess, men nätter är mysga dom med
Hänger/Tar det lugnt: tar det lugnt
Tråkigt/Roligt: roligt?!

Om dig som person
Konstiga ord: kips
Vilken skola går du i?: Ekebygymnasiet
Har du tagit droger?: nej!
Vad tänder du på?: grrr
Hur långt är du beredd att gå på första daten?: komplicerad fråga.
Hur skum är du?: riktigt skumm hörrni riktigt riktigt skumm!!
Vad tycker du om själsfränder?: eh haha, inte något jag tänker på riktigt?
Är det rätt att flirta när man har pojkvän?: ne asså jag tycker man ska hålla sig till den man tycker om! Annars kan man bara glömma att ha ett riktigt förhållande, alltså det är komplicerat...
När grät du sist?: gråter ibland för att jag är jätteglad, gåter ibland till filmer, gråter ibland för jag är ledsen, så det blir en svår fråga när man inte riktigt vet vad man menar!
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar?: det finns en hel del jag inte förstår mig på när det gäller killar
Är du glad ?: yeessss
Varför?: för jag mår braaa, har haft ett jättemysigt lov med dom jag tycker om, bland annat Albin och så! 
Vilken sak kan du inte leva utan?: det är ingen sak men skulle aldrig kunna leva utan mina vänner, pojkvän, familj m.m!!
Kärlek eller Lust?: ehmm.. kärlek ger väl lust och tvärtom?
Silver eller guld?: silver trorja, bor ju i sala så att säga! Silvergruva och allt haha!
Diamanter eller pärlor: Min ring jag får när jag förlovar/gifter mig SKA ha diamanter hahha, krävande brud! men i örhängen och så kan de va fint med pärlor... 
Soluppgång eller solnedgång?: solnedgång
Har du någonsin badat naken?: ahruuu;)
Sover du med gose djur?: ne
Har du några piercings?: öronen och naveln
Vilken färg har dina underkläder just nu?: blå/vita trosor, svart/rosa bh
Vilken låt lyssnar du på just nu?: Princess of China - Coldplay & Rihanna.
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 6808
Vart vill du åka på din smekmånad?: till ett varm, romantiskt ställe lååångt bort i två veckor, dit man inte brukar åka till i vanliga fall!

Resten får sväva i ovisshet.
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?:
klädstil & leenden
Favorit sport?: HOCKEY, har börjat intresserat mig lite mer för fotboll vilket är Albins fel.. Satt helspänd hemma hos honom igår när vi såg Man. City - Arsenal! hiihih :*
Vad gör dig glad?: sommar & soleen, människor m.m.
Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: CD-skivor är inte riktigt min generation tror jag. nu använder jag mest spotify, dock har jag inte premium så ibland blir det youtube också!
Bär du kontaktlinser eller glasögon?: har haft både och haha! Vet inte om jag behöver just nu, använder inget utav alternativen.
Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: kommer inte på det nu
Har du vunnit något speciellt pris?: tror inte det, 25 kronor på triss kanske hahah! 
Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: ingen aning, har ingen sjukdom.
Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: komedi, kolla aldrig på skräck med mig... 
Över telefon eller personer emellan?: personer emellan
Kramar eller pussar?: beror på vem det är ifrån!
Säger du något speciellt när du är arg på någon: det kan kommer på just då hahah!
till?: snackar inte skit även fast jag är sur på en person. 
Har du några fiender?: har jag säkert!
Vad är du mest rädd för?: spöken, eller inte spöken, men typ andar HAHA sjuk jag låter... och massa mer! typ insekter... 
Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Om jag är berömd blir jag förmodligen rik, uppmärksamheten skulle jag också gilla tror jag, låter som en liten fjortis hahah! Men är ju inte någon person som SÖKER efter uppmärksamhet i alla fall... det gör väl fjortisar... 
Vad är klockan i Albanien just nu?: det undrar jag med?
Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: vill inte ens tänka tanken.
Har du mött Jul-Tomten?: Jul-Tomten? åh ja hihi
Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: ta hand om honom!
När känner du dig som vackrast?: när jag känner mig bekväm i omgivningen, vet att jag ser bra ut och har en bra hår/sminkdag
Har du några husdjur?: självklart! tre kaniner, dock är det bara en som är min, dom andra två är min systers, men händer att jag skjöter om dom också ibland. Har även min älskade katt jag aldrig skulle klara mig utan!
Vad har du för E-Mail adress?: hahah jani...

När var det sist du var ledsen?: vet inte, några dagar sen kanske?
Är du en alkolist?: JÄVLIGT MYCKET ALKO!!! nej hahah verkligen inte!!!
Väldigt onödig info: min katt ligger bredvid mig i min säng och myser med mig♥♥
Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: nej, fördriver tiden lite bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0