From Paris to LA over the night. All around the world just you and I. Nothing to fear, when you are near. We’re on a roll. And we do it again, no stop no end, out of control.

Idag slutade jag halv elva då vi bara hade matte och därefter var på svenskan i en kvart för att få reda på hur det gick på sv & eng nationella och jag klarade allt så det kändes skönt med tanke på hur det kändes på engelskan!
.
I alla fall så hade jag bestämt med mamma att jag skulle komma hem runt 4- halv 5 tiden idag för då skulle jag få skjuts hem eftersom jag bor en bit från stationen här i Sala! Tänkte jag skulle gå på stan till klockan tre alltså från halv elva!! Illa, och det klarade inte ens jag!! shoppingberoende som jag är... Fick hem en ny bikini i alla fall, den är väl inte så värst fin och är inte så jättenöjd men men!.... Ni får se hur den ser ut i sommar :)
.
Nyss så var jag ute och tog bort lite maskrosor från våran trädgård, eller ja, lite är väl ganska mycket fel ord, det var sjukt mycket och det är sjukt mycket kvar! Dessutom är det väl kanske inte det roligaste att göra heller men det är snabba cash av mamma och väldigt bra tidsfördriv! Så det var inte helt fel! :)
.
Idag har i alla fall varit en bra dag för att sammanfatta det hela. Min pojkvän är den bästa och han gör mig glad som vanligt och jag har mina vänner och familj, kan bara vara nöjd, dessutom är sommaren snart här på riktigt så det känns jättebra!
.
Hoppas ni också haft en bra dag! L O V E

Lite övningsköööörning haha

Hahah, ni märker vilken bildbrist jag har som lägger ut fula bilder på mitt öra!!!!!!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0