Sakerna du sa sitter kvar i mitt huvud och upprepas gång på gång.

heeeeeeeeeeeeeeeejsan hejsan.
.
Sitter och kollar på hockey med mor min. Känner mig skapligt ensam ikväll så ska nog fråga om jag får sova bredvid henne inatt eftersom pappa jobbar borta. hehe, mys! tur att jag har en sån mamma :*
.
Tillbaka till hockeyn, vart fasen är danskarna när svenskarna kommer in i deras zoon hahaha pinsamt????? Dom har ju inget försvar alls kan man ju tycka.... men i alla fall, det här är ingen bra kväll känner jag, tänker på tusen saker och mår bara dåligt av allt typ hehe.
.
nej nu ska jag inte skriva om några dåliga känslor på bloggen vilket jag är expert på när jag är ledsen, sen så ångrar man sig sen.
.
Ne, vad gör ni ikväll då? Imorgon har vi en jäääättejobbig dag i skolan, slutar sent och bla bla bla.
................
vill ha jordgubbar NUUUUU :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0