Jag låter dig vara den omogne och låter dig skämma ut dig själv, som du beter dig..

Jag hade en jättebra Valborg om jag får säga de själv. Träffade sköna människor och hade allmänt kul. Dessutom var det ännu bättre att min fina pojkvän var med mig ♥
Idag känner man sig skapligt trött även fast man tog de lugnt igår dagen efter nivet... Men jag och massa andra i klassen hoppade den sista lektionen så jag är hemma väldigt tidigt idag. Skönt! Imorgon har vi första nationella i Engelska... Får hoppas på det bästa men är glad om jag klarar det haha, fast det kommer jag göra!
.
Vi har endast en dag kvar i skolan den här veckan eftersom vi har praktik på fredag. Då ska jag följa med pappa till Uppsala och vara med på möten haha! Det jag ser fram emot är maten eftersom vi kommer äta på restaurang. Nej, vet ni vad jag vill ha eller?!?!!?!??! SUSHI, JORDGUBBAR MED CHOKLAD och MASSA ANNAT GOTT! så om någon som tycker om mig skulle vilja komma till mig får görna överaska mig med lite sådant eftersom jag älskar överaskningar hihihii nej drev men ah hehehe.
.
Bild från Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0