Vårkänslor!

Som säkert alla i världen som har blogg har med stooor säkerhet haft samma rubrik som jag har nu! Men allt är så himla bra just nu ju! Igårkväll när jag och Albin skulle gå hem var det dock minusgrader ute, och imorse när jag och Albin vaknade var det frost ute till och med! Inte bra.. men det gör absolut inget nu! Nu är det varmt igen och solen skiner, underbart! Jag hade skinnjacka på mig heeela dagen igår plus idag, sjukt skönt! frös inte ens.
.
Meeen nu till gårdagen! Jag kom till Albin, vi hade inte träffats på sex lååånga dagar så det var såå skönt att se honom igen! Vi åt världens godaste tacos innan vi gick till bussen för att möta Amalia och sen gå vidare tll André. Där stannade vi hela kvällen eftersom allt blev helt cp med våra planer haha men det var mys ändååå! När vi kom hem (tjockisarna:D) åt vi väääärldns godaste chips & dipp! Det var typ det godaste någonsin! haha cp.. men ah, tycker om min braiga kille så mycket!!
.
Jag vet vad jag vill göra nu förresten, KÖPA suuuunglasses! Hade sönder mina favoriter förra året i England, min syster klev på dom... iof var det lite mitt fel också eftersom jag hade lagt dom mitt på golvet hahaha, men hon borde se sig för lite också sååå!
Nu får ni lite bilder från idaaaaag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0