söööt!!

Mååååste berätta en grej, jag dog idag i skolan... Det var såhär, en kompis som går i samma klass som mig och jag och alla andra i klassen satt i datasalen idag. Då kommer hennes pojkvän fram till henne och säger såhär: "Vi fick rast för att leta efter påskägg... Men jag letade efter dig istället" OCH JAG DOOOOG SÅ HIMLA GULLIIIIGT! haha åååh.... jättesöta!
.
Ja i alla fall, sen har det inte hänt så mycket mer idag, förutom att mitt busskort har slutat fungera och jag skulle ha bytt det idag men jag glömde bort det så jag gick till bussen. Busschaffören var samma person som körde mig igår och det funkade inte då heller. Men fick gå på ändå. Sen så idag när jag testar med kortet då funkar det inte heller och han får DAAAAAMP på mig, hahah jag bara stod där och försökte se söt ut!!! hahaha vad fan skulle jag göra, blev asrädd. Jaja, MÅSTE byta det imorgon plus att jag kommer aldrig gå på bussen igen om det är han som kör.
.
Ville bara säga det! pussss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0