People are watching, But we don't care!

gangster som jag  inte är ska jag säga att jag baxade en bild från i lördags av malleeeballe! så ni får något att kolla på, cpbild meeeen ändå, HÄR BJUDER MAN PÅ SIG SJÄLV!
.
Senare kommer ni få stå ut med gamla bilder från i somras förmodligeeeen!
.
Meeeen ikväll kommer det hit några och äter här och så, så man blir inte heeeelt ensam ändåå :* hahah låter som ett emo!! nej men fan va jag är glad idag alltså! mår sjukt bra, vädret är helt underbart, har varit med mina fina vänner hela dagen i skolan utan några aldeless fööör jobbiga lektioner! älskar livet just nu! plus att jag lyssnar på väääärldens sexigaste röst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ni får räkna ut själva vem det är... kan säga vem senare i ett inlägg :*
.
Förutom att ha några här ska jag städa mitt rum, stökit igen.... plus försöka hitta kläder tills imorgon när jag ska till våla! Vi pratade om att vi skulle gå till andre där amalia är under kvällen, sen dra vidare till en fest i närheten men nu sa albin något annat, typ grilla.. fattar inte!!!! but im just going with the floooow you knoooow HAHAH GANGSTER JAG ÄR! dreeeev, men ni vet att jag älskar det uttrycket, hahaha cp... vi får se hur det blir, allt går bra för mig :)
.
men ah, måste sminka mig lite ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0