Look

Tänkte visa er hur jag ser ut i skolan nuförtiden! Jag går oftast runt i lockar från flätor i skolan, just för att jag inte vill slita på mitt hår med plattång, fön m.m. Så på bilden till vänster ser ni hur det ser ut!  Jag själv tycker inte det är det snyggaste, men men. Ska man vara fin får man lida pin! Jag plattade aldrig mitt hår innan julafton 2011. Jag kände typ att jag inte behövde det för jag har naturligt rakt hår i vanliga fall. Självklart blir det skillnad när man plattar det, det ser både längre och rakare ut. För jag har smååå vågor i mitt hår natuligt. I alla fall så har jag märkt sjukt stor skillnad från när jag inte plattade det och nu. Det har blivit jätteslitet... Därför ska jag snart klippa topparna, det som behövs, sen använder jag olika produkter för håret jag vet ska vara bra och självklart ska jag fortsätta kämpa på utan plattisen! Ibland använder jag den såklart men inte när jag bara ska gå i skolan!
.
Bilden till höger är från i fredags när jag var påväg hem från skolan för att träffa Albin! ajaaaa, ska snart dra ut puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0