JAG + AMALIA = DJ'S!!!!!

Hemma nu efter en dag i skolan, klarade mig igenom hela även fast jag typ dog under en tid! Hade fått tillbaka febern kände jag, meeeen det blev bättre sen. Jag och Amalia ska bli dj's, eller ja, vi har ju ioförsig redan blivit det. HAHA, ah ehhhhh.... Vi gick ner på stan efteråt och jag skulle köpa en tröja, nytt smink (eftersom en viss person hällde ut det i lördags HAHAH!!!!) skoooor och ricinolja.
.
Dock fick jag inte med mig mer än oljan och ett par svarta skor. Inga speciella egentligen, bara ett par vanliga svarta med snören och så... oljan är till för håret, har hört att det ska vara riktigt bra. Om ni söker på google och kollar på bilder så får ni upp före&efter bilder. Det är nämligen så att håret, som vanligtvis brukar växa ca. en centimeter/månad, växer nu istället 3-4 centimeter om man har det i håret, 30-45 minuter kanske tre gånger i veckan!
.
Vi får väl se hur det blir... Värt ett försök i alla fall eftersom den är sjuuuukt billig!! Inte som moroccanoil precis, så det är perfekt. Dock har jag inte ens börjat använda min moroccanoil än haha... Imorgon vet jag några som ska på avicii i globen och ni behöver inte ens fråga om jag är avundsjuk!? hoppas ni får den bäääästa dagen i alla fall! :) SJÄLV GÅR MAN I SKOLAN. hehehe, haha fattar inte varför jag skriver heheheehhehehehehe på min blogg, gör de aldrig annars, ser så töntigt ut, det är nog därför!
.
Meeeen lägger ut lite bilder från skolan idag och på skorna och oljan! PUSS :*
PS: kolla mitt hår idag!! lockigt...

Engelska haha...

GANGSTEEER, haha nej min fina djkompiiiis :*

En till lockig bild på mig..! hhehehehhh

HAHAH fiiiiin GULLET,

liiite mattelektion!

skorna ser tusen gånger bättre ut i verkligheten, det borde ni fattaaaaa, dom är jättesvarta och i storlek 36 så dom ser inte så stora ut heller aeheheheh!

Kommentarer
Postat av: AMALIAAAA

AHAHAHAA! GAngster !?!?!?!



VI ÄR GRYMMA DJ:S SÅ ÄR DET BRARA!



haha puss på dig <3 <3

2012-03-01 @ 23:48:15
URL: http://dancewithme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0