I LOVE YOU TO THE MOON AND BACK ♥

Som rubriken lyder så är det exakt så jag känner för min underbaring! Han är bäst min Albin ♥
.
Jag har spenderat hela lördagen hos honom i Våla och idag var jag i Uppsala med hans familj och kollade på hans match hahah.. Dock frös jag ihjäl för när jag packade tänkte jag inte alls på att ta med mig varmare kläder.. ILLA. Men det var faktiskt jättekul att se honom spela förövrigt! Tog bussen hem vid tre och nu blir det bara massa plugg, har ju som sagt Nationella i Svenska imorgon och det är muntiligt inför klassen så man måste öva lite haha! Jag är jättejättenervös. Jag brukar inte ha problem med att prata inför klassen och så, men nu har ju typ min Svenskalärare skrämt upp oss så... Haha.
.
Dock blev det inget plugg just nu eftersom jag kollar på Friendzone och det är så gulligt juuuuuu!
.
OCH MÅSTE PÅMINNA ER IGEN ATT DETTA ÄR SISTA VECKAN INNAN PÅSKLOV! hihihih ska köpa massa påskägg :D hahah ah fast ska ju också till Stockholm med min fina Albin och min familj! mysiiiiiigt! Det kommer säkert spenderas en hel del tid tillsammans med honom. Hoppas det i alla fall! Har redan några saker jag vet att jag vill köpa i Stockholm. Ska köpa en sån där hairdonut, shorts, jeans och massa tröjor! Sedan blir det säkert mycket mer spontana grejer också men dessa grejer är något jag behöver i alla fall.
.
Nej ska inte skriva mer nu för då blir ni trötta på att läsa min blogg haha! Ska strax börja plugga också. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0