DAG SEX: Ditt senaste inköp.

Tyvärr har jag inte handlat några kläder på typ två veckor, jag har handlat MAT OCH GODIS för ungefär 400 kronor den här månaden, RIKTIGT ILLA!!! Asså blir får typ panik när jag tänker på det... Så därför har jag nu valt att inte handla saker hela tiden som i vanliga fall förutom saker jag behöver såklart. För att spara pengar dvs.

.

Men förra veckan under någon dag gick jag och Amalia på stan och kollade lite, jag behövde ett nytt puder eftersom (som jag nämnde i ett tidigare inlägg) det hände en liten olycka med mitt dåvarande puder en lördag för ca. två veckor sedan! Jag har använt det här pudret sedan i Julas, tycker det funkar jättejättebra! Huden blir len och man blir inte så kladdig i ansiktet. Det blir fräschare på något sätt haha! Jag har dock inte den färgen som visas på bilden, jag använder 05 om ni ville veta! Så den kan jag verkligen rekomendera för er som vill testa något nytt! :)

.

Den är dessutom billig! Kostar ca. 100 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0