-"Dear summersanta, i wish..."

Gjorde ett litet collage på kläder jag vill haaaaa, åh snälllaaaaaaa gimmeeeeee! köpte aldrig den där tröjan på gina med fransarna, fanns bara i XL och det är faktiskt väldigt mycket förstort för mig, tro det eller ej hahah.. Ah men dom andra kläderna finns på topshop och förmodligen kommer jag ta mig in där nästa vecka. Dock finns dom två snygga jumpsuitsen eller vad dom heter som jag skulle dö för på Nastygal och jag fattar inte hur det funkar med att skicka kläder från USA eftersom det är utanför eu, vill inte precis betala 4000 bara genom tullen!
.
Ska lägga upp bilder på kläder jag köpte förra veckan imorgon! NU SKA JAG ÄNTLIGEN BÖRJA PLUGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0