Tisdag!

Godmorgon på er!
Gick upp tidigare än vad jag brukar idag, måste vända tillbaka dygnet, dock kunde jag inte sova igår så gick och la mig runt 2? eller jag SOMNADE då rättare sagt, gick ju och la mig kanske vi 12 halv 1? jaja nu är jag vaknen i alla fall och är trött!
.
nu är det den 3e januari och det känns jättebra :)! la ju upp ett inlägg om att man ska le och vara glad och så känner jag mig! mår så bra jag vill, sen gör det ju inget om man mår bättre ibland och om man har ångest i någon timma, det är ju bara tillfälligt då!
.
Meeeen, vet ni, på dessa dagar under 2012 har jag endast ätit ett par mackor med skagenröra på, ett par köttbullar med en halv potatis och 3 småååå bitar ev en kycklinggryta. det kanske låter mycket haha? jaja det är inte mycket för mig i alla fall! så idag ska jag försöka smocka i mig en halv pizza! ska dela med syrran eftersom jag aldrig orkar en hel :) men det ser jag fram emot haha en fet pizza!
.
Justja vetni! jag drömde om primark inatt........ att jag och louise gick runt där som galningar och bara plockade plockade och plockade kläder, tappade bort varandra precis som vi gjorde i somras... jag MÅSTE tillbaka snart alltså, ska övertala mamma att få åka till England i sommar haha, men vi får se hur det blir med det! ska ju lixom till Menorca i Juni så... Nu ska jag vara tyst och sluta skriva så det inte blir så mycket haha :)
ni ska ju såklart få en bild på mig också men det får bli en gammal eftersom jag har inga nya nästan...
ja men tjusigt hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0