Onsdaaaag!

Heeej, mamma väckte mig tidigt idag igen fast somnade om så jag kommer väl förmodligen inte kunna sova inatt heller, men men nu är det som det är! Jag ska strax hoppa in i duschen och sen börja fixa iordning mig, min syster ska spela julcuppen idag så ska ta mig dit med min syster Louise för att se någon match... Innan ska ska jag försöka ta lite egosar som jag kan lägga in på bloggen för jag själv gillar inte att läsa bloggar som inte lägger ut bilder, det blir så tråkit då ju? så då ska ju inte jag komma och göra samma sak, så måste alltså ta lite bilder :)
.
Nu på morgonen har jag kollat på extreme home makeover elelr va det heter, det är ju så bra? Tyvärr sitter man typ och gråter under hela programmet för man blir så glad för deras skull ju! Det var en liten tjej i familjen som fick uppleva sin dröm bland annat, Hon fick träffa Aschley Tisdale, hon kom hem till deras nya hus, hejade på sitt fan och hjälpte till och med att bygga huset. Jag skulle dö och vara världens lyckligste om Britney gjorde det ju!? jag har ju haft mina bästa stunder bland annat när jag varit på hennes konserter, tänk om jag skulle få prata emd henne!? Det är en dröm ska ni veta... haha! :)
.
Men ja, ska väl duscha nu, ha det så bra, PUSS!
En månad gammal bild kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0