+ Godmorgon!

Blir att städa massa idag, ska nog föröka göra om lite på rummet kanske? vi får seee, nu vet ni det hahah ;)
.
Men ni ska bara veta hur mycket jag vill ha sommar just nu! orkar inte med denna kommer-snö-i-en-minut-åker-bort-efter-två. Men jag var ju i alla fall och kollade lite i gränby igår, hittade INGET och det är katastrof. Så hade väl ångest typ hela dagen när jag kom hem. Satt och kollade runt på internet efter lite kläder och skor och hittade väl lite fina grejer. Dock var de från USA, och jag är gaaaanska osäker på att beställa därifrån, vet att det är ok att klicka hem från England och så, men om man betäller från USA, kommer man va tvungen att betala genom tullen och allting då eller? är det någon som vet får ni gääärna höra av er och berätta, skulle vara jättejättesnällt! :)
.
lägger ut en bild från en mysig sommarkväll i England med en kompis ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0