Bra dag!

Albin åkte precis hem, buuhuuuuuuuuu, han kunde gärna fått stanna längre haha, nej men han är go han :) Hade en riktigt bra dag med han även fast vi kanske inte kom på sååå mycket att göra, mycket att prata om hade vi i alla fall. Jaja, tänkte på en grej, saknar nyår såååå mycket så jag dör! (dör mycket just nu i alla inlägg, vet) alla fina trevliga tjejer och grabbbsssss, vi måååååste göra om det snart!!!
.
Igår när jag städade rummet hittade jag ÄNTLIGEN mina vita jeans ååååh vad jag saknat dem! Köpte dom på Primark i England och blev ett av mina favoritjeans att ha på sommaren efteråt. Jag hann använda dom en gång när jag kom hem därifrån. Sen försvann dom, helt plötsligt bara, letade och letade överallt trodde jag.. men slutade sen för orkade inte bry mig mer, trodde någon hade tagit dom hahah, (men nu när jag tänker efter, vem i ******* skulle gå in i mitt rum och ta ett par jeans hehe?) Men nu hittade jag dom i alla fall! överlycklig! dom låg i min gaderob där jag har shorts och kjolar hahah cp... ska visa er snart!
.
Jajaaaa, kolla det ser ut som den bilden är från i somras eller något, linne och så... haha, meeeen, den är faktiskt tagen idaaaag i det kalla vädret hihihi :) bra att vetaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0