Varför blir jag så sjukt ilsken såfort jag hör ditt namn? JO FÖR DU FÖRSTÖRDE MIG OCH NU HAR JAG ÄNTLIGEN BLIVIT LYCKLIGARE ÄN NÅGONSIN, SÅ LÅT MIG VARA FÖR I HELVETTE! DESPERATA, PSYKISKT SJUKA JÄVEL!

förlååååååt för rubiken men tycker den passar jävligt jävligt jävligt jävligt bra just nu! HIHIHIIHIHIH nej men fy usch över till min dag och annat kul! :D
heeej! först så vill jag be hemskt mycket om ursäkt för jag inte har bloggat så mycket dom senaste två dagarna... jag ville, men jag hade varken ork, lust eller fantasi. man måste tänka när man bloggar vettni! i alla fall jag...
meen, igår gjorde jag nog inget speciellt tror jag? men idaaaag har jag haft en jättebra dag! så jäkla skönt väder, eller vad säger ni!? jag äääälskar det :) men nu börjar det bli mörkt igen, men jag och mina fina klass har tillbringat dagen i Hammarskog med en visning av deras herrgård, åkt skridskor och pulka (särklassen nivet HAHA) och grillat lite korv :) fast jag åt inte korv! usch hatar korv... hade med mig en macka hihi :* plus att jag fick kexchoklad av Malek hahha TACK! så vi har varit ute hela dagen ungefär, riktigt skönt!
.
Just nu sitter jag hemma med proppmätt mage även fast det enda jag ätit är två mackor och kexchokladen idag haha,.. Men jag ska träna lite senare så det är luuuugnt tror jag nog! CHIPS IKVÄLL SÅ KLART HIHI! sooooom jag längtat! :D ni borde ju tro att jag är värsta tjockisen HAHA! ;)
.
men har inget mer att säga nu tror jag.. har massa bilder från idag i alla fall! :)
heheheeeeee, jag och isdubbarna vi lånade haah! FINT!
Snygging!
Det var några som gjorde typ isskulpturer!
Tycker om dig min finaste vän, pusssss <3
Jäkla luffare Malek HAHA.
.

Kommentarer
Postat av: Oskar Dahl

Bang bang

2012-02-17 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0