glömde publicera inlägget haha, men skrev det för typ 1 timma sen!

Sitter med inpackning i håret just nu, luktar aaaaassssssgott hihi! nej men skönt, idag börjar jag och mina tjejer vid 5 eftersom vi ska stå och prata om våran linje hotell och turism på öppet hus. så 96or, kom till ekeby och kolla på en bra skola! haha nej men kom inte dit :) för vi ska ha asfula, verkligen sjuuuuuukt fula skjortor på oss!!!!!! det är dom som serverar som brukar ha dem, dom är svarta och på ett ställe står det ekebygymnasiet på dom haha fyyyy :( jajaaaa! och våra lärare som alltid tjatar på oss "öh, sådär kan du inte ha!" "hur tänkte du nu lilla gumman?" "stoppa in skjortan" "knäpp en till knapp" hahah dom borde ge oss lite finare kläder tack!!!
.
Men vid tre ungefär ska jag cykla till stationen i detta snöoväder, 15:15 går bussen! kommer dock hem ganska så sent så vet inte om jag hinner uppdatera ikväll, men skriver väl något innan jag åker i alla fall, ska tvätta ur inpackningen nu! PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0