Hallååååå där!
.
Hoppas allt är bra. Det är det med mig i alla fall, förutom att jag börjar få samma sjuka som Albin och min familj har/haft, illa..... vill inte bli sjuk, det skulle vara ok om jag blev sjuk imorgon för vi har en förjäkla dryg dag i skolan då, slutar halv 4... usch, men men :) ah har reeeedan planerat hur min helg blir! riktigt bra! på Fredagen ska jag nog bara vara hemma, sova och bli heeeeelt frisk (om jag fortsätter bli sjuk alltså) för sen på lördag blir de att dra sig mot våla igen till Albin, på kvällen ska vi kika förbi hos en kille som har en fest, där kommer mina och hans kompisar vara så det blir kul! sen sover jag hos han! BRAAAA HELG! hoppas bara jag håller mig frisk...
.
Idag efter skolan så följde jag med Amalia ner på stan, vi skulle göra en grej, och det gick bra, hon är förbra hon... går verkligen att prata med henne! :* men ah nu vet jag inte vad jag ska skriva... lägger ut en sööööt bild på mig och min Albin från i lördags haha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0