Stockholm

Det är ungefär fyra och en halv vecka kvar till påsklovet, haha kan ni fatta hur jäkla skoltrött jag är nu alltså... vi hade ändå precis sportlov och nu är jag dessutom sjuk och får vara hemma, illa. Men ja.. Jag längtar extra mycket dit för vi kommer förmodligen åka till Stockholm (!!!!!!!!!!) Längtar så sjukt mycket... Vi brukar göra de några gånger under ett år och påsklovet är en av dom få gångerna.. Antingen med min familj eller lite vänner! Tycker det är så sjukt mysigt där, det är absolut den bästa staden i Sverige. Typ att sätta sig på en uteservering efter massaaaa shopping är väl det bäst som finns typ. Men jaaa, sen i sommar då, när man kanske åker till grönan med vänner, NÄÄ, får inte prata om det, får panik då!! meeeen nu vet ni deeeeet, ehheheheheh pdpsfsf cp

PS: det funkar inte att ladda upp bilder så struntar i det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0