Som jag lovade....

som jag lovade så lägger jag ut en bild på vårat lilla badkar eller vad man ska kalla det HAHA, det känns lite cp att lägga ut en bild på det faktiskt, vem vill se det lixom? meeeen nu får ni stå ut med det hahaha :D
ah men jag hade en bra kväll igår tills en grej hände men det är skit samma.... man märker en hel del bara.. men det ska vi inte ta i bloggeeen :)
.
Idag kommer Albin hit som sagt, mysiiiigt! :) Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra idag.. menmen de gör inget, är ändå alltid kul att träffa honom! På onsdag ska vi åka in till uppsala tillsammans och shoppaaaa lite, han ska köpa lite kläder sa han och jag ska köpa en klänning eller liknande som jag kan ha på lördag, då blir de kul hihi! ah meeeen berättar mer om min vecka senare, det är ganska mycket planerat, så skönt med lov ju! :)
ah men lägger ut lite bilder från igår! eller inte så roliga bilder men lite ialla fall!
.
hahah popcornen blev med på bild! bra hahahah
gottttttttt dom vita är godast! hahah
HEMLIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0