Nu är min kväll planerad!

Börjar kolla på pirates of the caribbean 2 nu, dead man's chest eller vad den heter... seeeen så ska vi äta en god middag.
.
Efter det ska jag ta ett varmt bad med högtalarna i badrummet med mina absoluta favoritlåtar, göra ansiktsmask, hårinpackning, raka ben, göra iordning något att dricka och bara myyysa och ta hand om mig själv lite hihi! Seeen ska jag smörja in mig med någon uuuunderbart doftande bodylotion, måla naglarna och sen sätta på mig mina mysigaste kläder och hoppa ner i soffan med familjen och kolla på melodifestivalen plus lite frukter som ananas, vindruvor och lite mer som jag inte kan namnet på, kallar det stjärnfrukt haha cp.. och juste, ska även äta upp jäääättegott godis som vi har hemma ihhihi, BRA KVÄLL! pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0