Namnsdag & Sjuk!

Idag vaknade jag med feber och hosta som jag inte haft på länge, så jag blev hemma från skolan idag, känns inte så bra eftersom vi hade ganska mycket i skolan idag känns de som.. Men ja, nu blev de som det blev, känner mig jättedålig, jag låg och läste ett litet tag efter jag åt frukost och somnade igen och sov tills nu, så vet inte om jag ska säga godmorgon haha? Nejdå, men imorgon är hela klassen lediga från skolan så missar inget då i alla fall. På torsdag måste jag tvinga mig till skolan hur jag är mår, massor som vi skulle göra då... PLUGGISEN! de vet ni...
.
Vad ska jag skriva om då haha? jaa typ grattis till mig själv eftersom jag har namnsdag idag? Maria är det haha, FINT! får väl se om någon kommer på deee, vi brukar inte uppmärksamma namnsdagar så mycket i min familj, bara när mamma har namnsdag, då köper hon tårta och allt hahah, snäll! Fast det stör mig inte alls faktiskt. :) 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0