Lördag!

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra i alla fall förutom att jag är sjukt seg, vaknade vid åtta imorse, gick upp och fixade lite grejer och gick  sen och la mig efter typ 30 minuter och sov tills nu, gick inte ens och la mig sent igår? jaja, blir väl kanske bättre under dagen! har ju faktiskt lite att göra. Ska snart gå och försöka få i mig lite frukost.. sen måste jag städa åt mina kaniner, städa mitt rum, slå in paket och sånt.
.
Ikväll skulle jag vilja ta ett bad i våran jacuzzi också med ansiktsmask, raka mig och greje så nu vet, skulle vara riktigt skönt! MEEEN det känns så jääääkla töntigt att säga jacuzzi HAHA, för mig är en jacuzzi en jättestor badtunna man har utomhus eller på altanen, som kan ändra färg och är typ gigantisk haha, våran är liten som på bilden, så säger i vårat badkar i stället! OM jag badar så kan jag ta en bild på det! just nu ser det ju inee så bra ut, shampooflaskor överallt typ haha..
.
meen, ska väl äta lite frukost nu och sakna Albin, han kommer hit imorgon, GLAAAD JAG BLIIR!
.
UNGEFÄR sådär ser våran ut.. fast vi har mindre badrum och inte speglar så plus att det är kakel tunt om... 
så runt är det också ungefär...
Men en sån här altan skulle jag aldrig i mitt liv tacka nej till, en inbygd jacuzzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0