Kläder från USA.

Hallåååå!
Jag hittar föööör snygga kläder på massa olika internetsidor, dock är dom från USA, och jag vet inte om jag vågar skicka hem lite eftersom det kan kosta massa genom tull och sånt ni vet. Jag vet en som skulle beställa hem ett par skor från usa, hon var tvungen att betala runt tvåtusen genom tullen?? Det är ju verkligen inget man vill göra lixom... sååå om det är någon som kan vara världens sötaste och har lust att ge mig lite information om det? Har någon av er gjort det någon gång? för är sååå sugen på att bara klicka liiiteeeeee!
.
Imorgon ska jag förmodligen gå till skolan också, efter ska jag gå och köpa ett par skor hade jag tänkt! Mina nuvarande favoriter har ju gått sönder, eller alltså man kan ju använda dom men det är lixom stenar i klacken så det låter asfult när man går hahah. Dock ska jag inte köpa några klackskor, bara några enkla hade jag tänkt, eller så får vi seeee vad jag hittar!
.
bilder från we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0