HAPPY BIRTHDAY TO MEEEE

17 OCH DET KÄNNS SÅ JÄÄÄÄVLA BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! GRATTIS SOM FAN TILL MIG SJÄLV OOOOOH HAHAHA

och bara för att, så tänker jag skämma ut mig själv och visa hur jag såg ut när jag var mindre också lägger jag upp en bild som nyligen togs för att se förändringarna! kan ni se att det är jag?
.

bild högst upp till höger: smilar jätttestort, men ser mer ut som en ful grimas. bild uppe till vänster: jag fyller år, 5-6-7? och får en karaoke och mina systrar blir avundsjuka, vilket ni kan se på bilden! bild längst ner till höger: Jag och mina systrar i Sala Silvergruva, gör en ful grimas! bild längst ner till vänster: plockar blåsippor i min blåa dalmatinhjälm!!!
första bilden: jag fyller år igen! sista bilden: jag var pinnsmal när jag var liten, i min lila baddräckt och min McDonalds kepa, det gillar ni va hahaha!
.
och min profilbild på facebook just nu som säkert alla sett men har ingen bättre fantasi nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0