GÖR BORT MIG SJÄLV 00:00

Nu har jag gjort ett tidsinställt inlägg som kommer visas klockan 12 inatt! och jag kan ju säga att ni som har rolig humor kommer garva ihjäl sig åt dom bilderna jag kommer lägga ut! ni får kika in då!
.
Jag kollade klart på Pirates of the bla bla bla för en stund sedan, den var sjuuuukt bra! riktigt riktigt bra. nu gäller det bara att se dom andra filmerna också! men det blir inga problem. :)
.
innan jag började kolla på filmen åt vi tacos och jag förlängde louises naglar, hoppas hon blev nöjd! nu vet jag inte alls vad jag ska göra... vi får väl seee vad som händer och fötter...
.
JAJA, pussssss
ligger i sängen med mina rosa sköna mjukisbyxor, oplattat hår och ah allt sånt nivet därför blir de inga ordentliga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0